Babiš posiluje svůj vliv v médiích. Mafra kupuje volnočasové časopisy z Bauer media. „Bauer media měsíčně zasahují více než pět milionů čtenářů, kteří do značné míry sdílejí pravý i levý konzumní střed, tedy hodnoty, které ANO prodává v kampaních. Akvizice posiluje efektivitu komunikace hnutí s potenciálními voliči v nepolitickém tržním segmentu. Nápadná konzumní přitažlivost časopisů bude nenápadně posilovat efektivitu volebních kampaní ANO,“ uvedl nedávno pro Deník Referendum mediální expert Jaromír Volek. Aktuální Babišův mediální vliv mapuje v krátkém videu Seznam.cz
Zapojte se a proměňte slova v činy ještě dnes
Podepište výzvu
Přidejte se k 543 395 demokratům, kteří podepsali naši výzvu.
Akční centrum
Zjistěte, jakým způsobem se můžete zapojit právě Vy.
Darujte
Darování je nejjednodušší a nejrychlejší cesta, jak se můžete zapojit hned teď.