KOLIK DALŠÍCH MILIONŮ ZÍSKALO BABIŠOVO MEDIÁLNÍ IMPÉRIUM ZA REKLAMU OD STÁTNÍCH PODNIKŮ? #PtameSeVlady Podle utajovaného dokumentu, který má k dispozici Český rozhlas, utratil státní podnik České dráhy od roku 2015 přes 112 milionů Kč za reklamu, marketing a propagaci u mediální skupiny Mafra. Jak všichni víme, jde o vydavatelství spadající do svěřenského fondu premiéra Andreje Babiše. Ve srovnání s ostatními mediálními domy jde o rekordní sumu, kterou přitom vydavatelství z velké části obdrželo bez výběrového řízení. Je to další učebnicový příklad premiérova střetu zájmů. (Odkaz na článek) Bylo by zajímavé se podívat, jak na tom jsou další státní podniky. Co myslíte? ???? #BabisovaRepublika
Zapojte se a proměňte slova v činy ještě dnes
Podepište výzvu
Přidejte se k 543 395 demokratům, kteří podepsali naši výzvu.
Akční centrum
Zjistěte, jakým způsobem se můžete zapojit právě Vy.
Darujte
Darování je nejjednodušší a nejrychlejší cesta, jak se můžete zapojit hned teď.